מי אנחנו?

מעולם מסע הקניות לא היה מהנה יותר – חסכו עם כל קנייה, רכשו בצורה מאובטחת ובמחירים הכי זולים ברשת.

בעקבות יוקר המחיה הישראלי, אנו יודעים לתת פתרון אולטימטיבי לכל מוצר אשר קיים בישראל במחיר מוזל הרבה יותר ובהזמנה ישירה מחו"ל ולא פעם ישירות ממפעלי הייצור.

Litleluxery אתר

הוקם כאתר עם המלצות בלבד על פי חוות דעת על מוצרים שמצאנו ברשת ושכללו דירוג גבוה של הרוכשים ובשביעות רצון גבוהה.

הערה חשובה

חוויית הרכישה ללקוחת שלנו היא חלקה עם פתרונות האתר העסקי שלנו. מרגע הכניסה או ההרשמה, ועד לחיצה על קישור הרכישה וביצוע רכישה, האתר שלנו מסייע לפשט ולייעל את התהליך לחוויית לקוח ללא לחץ.

ואיך זה נעשה?

באתר זה לא נעשית שום רכישה או סליקה או קבלת תשלום בצורה כלשהי אלה אך ורק מעבר לאתר אחר שבו מופיעים מוצרים שניתן לרכוש באתר אליו הועברתם בעקבות לחיצה על הקישורים באתר זה.

כל רכישה לא תעשה באתר זה אלה באתר אליו הגיע הגולש בעקבות לחיצה על כפתור "קנה מוצר" ובאחריות הלקוח הפוטנציאלי ועל דעתו בלבד מול אותו  אתר עסקי.

כל פרטיכם באתר הבינ"ל הינם מוגנים, חסויים ואנו לא מקבלים כל אינפורמציה עליכם

אין אנו אחראים על טיב המוצר / שימוש במוצר / תוצאה בעקבות שימוש במוצר / צבע / גודל / איכות / מחיר / זמן אספקה / אספקה בכלל או כל דין או דברים הנעשית עם האתר אליו גלשתם בעקבות לחיצה על הקישורים שבאתר זה

בוא לבקר אותנו עוד היום כדי להתחיל לחסוך כסף על הפריטים האהובים עליך

0
+
4.7/5

ממוצע ביקורות

על כל המוצרים בחנות.
A+
4.7/5

איכות המוצרים

כל המוצרים שלנו בריכות הגבוהה ביותר ברשת.

#1
מספר אחת ברשת!

החזון שלנו

החנות המקוונת שלנו צופה לעולם שבו לכולם יש גישה למוצרים איכותיים מרחבי העולם במחירים נוחים. אנו שואפים לחולל מהפכה בדרך שבה אנשים קונים על ידי הצעת מגוון מגוון של מוצרים לילדים, תינוקות, אופנה, בית, אלקטרוניקה ועוד, כדי להבטיח שאנשים יכולים לחסוך כסף מבלי להתפשר על איכות או סגנון.

המטרה

היעד שלנו, חנות מקוונת המבקשת להגדיר מחדש את הקונספט של קניות במחיר סביר. אנו שואפים להפוך ליעד מהימן עבור אנשים ומשפחות המעוניינים לחסוך בהוצאות

מטרתינו העיקרית

ליצור חווית קניה מקוונת חלקה המאפשרת ללקוחות לקבל החלטות רכישה חכמות ולחסוך כסף תוך כדי הנאה נביא כאן מבחר עולמי: נבחר בקפידה ובקפידה מגוון מוצרים ממדינות שונות, לרבות מותגי אופנה ידועים ואפשרויות אופנתיות, כדי לספק את העדפותיך המגוונות.ממוצרים באיכות יוצאת דופן.

המוצרים המובאים לכאן הם פריטי מותגים מרחבי העולם ישירות ממחסנים ומיקור סודי של חברה ידועה ובינלאומית היושבת בסין.

אנו מתחייבים להשיג את המוצרים האיכותיים ביותר תוך הבטחה שהם מוצעים במחירים נמוכים משמעותית מהמחירים הקמעונאיים המסורתיים.

הפלטפורמה תהיה ידידותית למשתמש: החנות המקוונת שלנו תכלול ממשק אינטואיטיבי וידידותי, שיקל על הלקוחות לנווט ולמצוא את המוצרים שהם צריכים. נשקיע בפונקציונליות חיפוש מתקדמת, תיאורי מוצרים מפורטים וסקירות של לקוחות כדי להבטיח שקיפות ולהקל על קבלת החלטות מושכלת.

Scroll to Top
Open chat
צריכים עזרה?
היי!
איך אפשר לעזור לכם?
 
דילוג לתוכן